søndag 18. april 2010

Kurs, kurs og atter kurs

Føle det e det som går igjen nå...
I januar/februar va eg på et 4 ukers valpekurs.
Denne helgå e eg med på et klikkertreningskurs(videreutvikling av hund og fører, signalkontroll og effektivisering av treningsøktene).
På torsdag neste uga ska eg på et fôrallergi kurs med jobben.
Helgå 8.-9. mai ska eg på et dyrepleier kurs i Oslo!
Så blir det et innføringskurs i konkurranselydighet t høst og muligens litt flærr treningshelgekurs i sommer.
Puh, d va visst alt så langt...
Kjekt =D

Tebage t helgås kurs. Me e 5 deltakere med hunder og 1 instruktør. I går lerte med en del om burtrening/burleker, og litt doggie zen(ein type trening som gir hunden marr selvkontroll)
Veldig kjekt og interresant:) Har trent hjemma både i går og i dag, så eg satse på at me komme litt lengre på kurset i dag.
Ska og lera marr om signalkontroll i dag, på enkle øvelser som sitt, dekk, stå.
Syns helgå har våre verdt pengane! og eg glede meg t neste gång!

Sånn ellers går livet sin gang her:) Ingenting nytt sånn sett.
Steinar har vaska og bont bilen, skifta dekk og vaska dei:) Godt å ha ein mann t sånt!


*Aina*

Ingen kommentarer: