fredag 23. april 2010

JIPPI

På torsdag va eg og adle kollegaene mine på et fôrallergi kurs som fôrprodusenten Dechra arrangerte.
Det va 4 timer på Sola airport hotellet. Kjekt og sosialt:)
Men det kjekkaste va at EG VANT denne:
Hihi! sååå fornøyd:)
Me fekk utdelt et ark med spørsmål som me sko svara på i løpet av kurset og levera inn på slutten. Så sko de trekka 3 vinnere.
Eg hadde kjempelyst på premien, så eg svarte for harda livet:) Og eg va den fysste så blei oppropt som vinner!
Eg pleie ikkje ha sånn flaks, så d va tøft!

Ellers må det nevnas at me har hatt besøg av både Peddy og Leifus som har hjulpe Steinar med gjerde bak huset vårt. D begynne så smått og ta form:)
Ellers e terrassebor på plass, og i dag når eg kom hjem fra jobb(kveldsvakt) hadde Steinar begynt så smått med d og:) Flinke!
någen så har forslag t bra hekk t hagen???!
Eg har mest lyst på buksbom. Någen så vett kor fort/seint den vokse?
Någen med erfaring med Ligusterhekk!?
Som dåkke forstår e eg litt i tvil på d området...

God helg!!



1 kommentar:

Målfrid sa...

Heldigen!Nå trenge du bare et par me niks sko derdu kan legga inn ei Ipod-brikka så styre musikken etter intensitet og noe slikt=)