lørdag 24. april 2010

"nye" stua

Eg følte for å jørr någen med stuå våras. Har liksom ikkje sitt så stilfult ud, bare masse forskjellige farger, og litt mørke/tunge gardiner(e fine om høst/vinter altså, men trengte någe nytt t sommaren)....
Så då tog eg turen t Sandnes og kremmerdagane! Ved hjelp mor sitt tips om butikken Feel på Maxi endte eg opp med nye puder i grønn og brun, matchande lys, någen kvide duker og brunt fleecepledd. I tillegg har mor våre så snille å sydd opp de kvide gardinene mine, så nå e dei strøkne og fine, og eg konne endeligt henga di opp!

Sånn blei resultatet:
Eg e fornøyd:)

Udenom dette, så har dagen gått med på å bygga ramme t terrassen. Det vil selvfølgeligt sei STEINAR har gjort dette. Me stod faktisk opp kl.8 i dag(e så lyst på rommet hehe) så fra rett itte frokost og t halv 5 har Steinar holdt på! Pluss 1 time nå itte at me va hos farmor, som fylte 88 år i går! Så han har virkeligt stått på! Og nå e rammå ferdige:)
Dette bilde blei tatt tidligere i dag før det blei ferdigt..

Og så har eg jo og brukt litt tid på krapylet på bilde under:) Me har våre å gått i langgadå for å trena på å ver på plasser med masse folk. Åsså har me gått 3 turer og trent på "stå".
Nå e d vel på tide å ta kveld ittekvert:)

1 kommentar:

Marit og Leif Thingbø sa...

Så fint det var i stua, lyst og lett. Dokke e goe. Klem te snekkeren og frua...mama