lørdag 4. juni 2011

helgeutflukt



Fredag og lørdag va eg og Muni på "jentetur"! Hehe! Reiste t Sirdal tidligt på fredag. Parkerte på Dunsen. Og jekk, trudde eg, t Kvinen... I flott ver! Har aldri gått der om sommeren før, og det va ikkje så mange folk å spør om hjelp t å finna veien. Tog litt tid før eg fant ud kor stien begynte for eg fant ingen røde merker. Men omsider konne eg starta turen.
Når eg kom t denne hyttå, va eg sikker på at eg hadde komt t Kvinen. Någe som viste seg å ver feil... Men det fant eg ikkje ud før om kvelden!;) Bedre lykke neste gang....
Muni fant SNØ og va storfornøyd med det!!
Nydelige natur, me koste oss! Ser dåkke rypå på bilde under?
Me fant og et bein.. Lure på om det kan ver ein hare...
Muni posere så eg får knipsa litt:)
Teamet på vei tebage. Måtte ha litt pauser og nyda naturen:)
Flott utsikt!
Og flotte hund:)
Itte turen kjørte eg ner t Seland. Fysst jekk det et par timer på grasklypping. Va rimeligt høgt gras! Eg va heilt sleden ittepå! Men d va ganske kjekt og:) Litt agilitytrening blei d og tid t. Men blei mest av det på lørdagen. Va kanonvarmt! Blei svidd både her og der. hehe.
Litt bilder fra lørdagen og:


Agilitytrening:)


Itte ei gode og varme økt med agility koste Muni seg med legen sin:)


T slutt et selvutløserbilde

Sjøl om me hadde det veldigt kjekt i sommervarmen og langt vekke fra byens tjas og mas, så e det alltid godt å komma hjem!

Ingen kommentarer: