mandag 13. juni 2011

Mer agility og pinsestoff

Har ikkje fulgt opp denne her agilitydagbokå mi, som eg begynte på. Men her komme litt marr.
Siden sist har me trent ganske møje på slalåm, mesten kver dag. I hagen:) Itte nå ca 10-11 dager med trening greie Muni å springa jønå 4 slalåmpinner:) Fornøyd med det! Målet e å greia 6 pinner innen någen dager. Har måtta variert belønningen ein del, for hu gjekk litt lei dei 2 lekene eg brukte. Så nå e d både tennisball, kong og pølsebiter i tillegg:) I dag satte eg i tillegg opp et hoppehinder, så hu har måtta tatt både før og itte slalåmen. Syns hu har våre flinke. Hu sleid litt i går med at hu blei veldig gira når eg fant ein tennisball t belønning, så hu glømte litt ka hu sko jørr for å få belønningen, hehe. Men på siste økt syns eg det gjekk veldig bra!
Har planer om å legga ud både bilder og film fra treningå, men må ha litt hjelp av Steinar t å ta bilder, så me får se kati det blir...

Håbe dåkke adle har ein fine pinse?!
Me har fått besøg av Leifus nå, som ska bu her någen uger i sommer. Koseligt:) Det går i mac, playstation og lego.... hehe! gutter e gutter!

Sånn ellers va me i bryllup på pinseaftå t Silje og Lars Martin!! Dåkke va sååå fine og dagen va perfekt:) Hipp hipp hurra for dåkke! Eg snige ud et bilde av dåkke... Hb d e greit... ;)
Me hadde d litt løye med kameraet me andre.... Litt bilder fra "fotosession"....


Ingen kommentarer: