søndag 18. november 2012

Respitt debut!

I dag va eg og Muni for fysste gång med på respitt på Åsen! Det e ein intern uoffisiell agilitykonkurranse i Sør-Rogaland brukshundklubb, for dei så måtte lura. 

Eg hadde i utgangspunktet tenkt å belønna ein start og bare gå ut, men så blei eg litt gira på å prøva banen aligavel... 
Fysste bane va ein agilitybane kl.2 trur eg. 
Det så funka bra va:

- starten. Muni såd fint t hu fekk gå signal og d jekk bra med folkemengden/settingen
- fine slalåm!
- Hu henta et hoppehinder som hu ikkje såg ud som hu sko ta, men hu forsto meg og "ombestemte" seg i siste sekund.

Det som gjekk galt va:

- Hu sprang forbi tunellen og hopte øve den(!)
- Hu hadde ingen stoppfelt og på bommen hopte hu av for tidligt(når eg ser på filmen fra løpet ser det ud som hu tråkke feil)
- for møje nerver for min del
- Eg sprang altfor seint...

Det va nok litt møje nerver fra mi sida.. Va tross alt fysste gång me va i ein sånnein setting... Eg ante ikkje koss Muni kom t å takla d. Men blei positivt øveraska!

Løp nr 2 va ein hopp klasse 2 bane. 
Nervene mine va litt marr under kontroll og eg senka skuldrene mine så eg greide å konsentrera meg marr om d eg sko jørr.
Det som funka va
- Bra start
- Bra slalåm
- hu tok adle tunelllane uden problem
- Hu hadde ingen riv
- Bedre fart

Det som ikkje funka
- Eg glømte et framforbytte og måtte improvisera litt. Då endte Muni opp med å ta samme hinder 2 ganger = disk

Utenom den eine diskfeilen gjekk me faktisk et feilfritt løp!:)

Eg må sei meg fornøyd med dagen! 
gjekk tur rundt Vannasen både før og itte respitten så hundane fekk springa fra seg litt:)
Her komme litt bilder fra ei trening i mai.(Blir så kjedeligt innlegg hvis ikkje, hehe)



Det blir nok flærre respitter på oss itte dette:)


Ingen kommentarer: